|
Post by Skilling on Aug 30, 2013 23:49:23 GMT 1
Jag TROR jag har köpt oss fria nu. Är det någon som ser reklam?
lite märkligt system har de, ProBoards, vi får försöka haja hur det fungerar och så ska vi fundera över finansiering.
typ donationer á 50 kr, skulle det funka, tror ni?
|
|
|
Post by JävelPersson on Aug 31, 2013 0:17:31 GMT 1
Verkar som den är borta! Gott!!
|
|
|
Post by Jonas Röde on Aug 31, 2013 8:25:54 GMT 1
Jag TROR jag har köpt oss fria nu. Är det någon som ser reklam? lite märkligt system har de, ProBoards, vi får försöka haja hur det fungerar och så ska vi fundera över finansiering. typ donationer á 50 kr, skulle det funka, tror ni? Det verkar funka! Härligt! Femtio kronor dagligen eller?
|
|
olivetti
Hippie
I'm welling up! Where's my Wellington boots?
|
Post by olivetti on Aug 31, 2013 9:28:07 GMT 1
Jag TROR jag har köpt oss fria nu. Är det någon som ser reklam? lite märkligt system har de, ProBoards, vi får försöka haja hur det fungerar och så ska vi fundera över finansiering. typ donationer á 50 kr, skulle det funka, tror ni? funkar för mig verkar vara borta jepp dajm
|
|
olivetti
Hippie
|
Post by olivetti on Aug 31, 2013 18:31:39 GMT 1
Vet inte om detta har med reklam o göra, men då man går in i en tråd, så ligger det längst ner till höger något som har rubriken "Stories from around the web" / Detta har ju inget med forumet att göra. Vad alstrar detta? Är det något som ligger som basic i alla proboards forum? Inte för det irriterar så där väldigt mycket, men ser lite konstigt ut bara, för en annan som vill ha det rent o snyggt. Nåja, ingen biggie, bara nyfiken vad det kommer ifrån
|
|
Viktor
Hipster
Royal Nashō
|
Post by Viktor on Aug 31, 2013 19:44:39 GMT 1
Vet inte om detta har med reklam o göra, men då man går in i en tråd, så ligger det längst ner till höger något som har rubriken "Stories from around the web" / Detta har ju inget med forumet att göra. Vad alstrar detta? Är det något som ligger som basic i alla proboards forum? Inte för det irriterar så där väldigt mycket, men ser lite konstigt ut bara, för en annan som vill ha det rent o snyggt. Nåja, ingen biggie, bara nyfiken vad det kommer ifrån +1, alla länkar går till Hollyscoop.com - värdelös skvallersajt. Inte alls min allé! "DID YOU KNOW THESE 20 CELEBRITIES ARE GAY!?" man ba ah right on
|
|
|
Post by JävelPersson on Sept 1, 2013 10:04:01 GMT 1
Har inte kollat på annat än mobilen senaste dagarna, men nu såg jag den. Trodde den skulle försvinna med reklamen, ska se om det går att få bort den!
|
|
|
Post by JävelPersson on Sept 1, 2013 20:08:16 GMT 1
Så, Related Topics & Shit är borta!
|
|
Viktor
Hipster
Royal Nashō
|
Post by Viktor on Sept 2, 2013 1:52:35 GMT 1
Så, Related Topics & Shit är borta! forumtrollkarlen slår till igen! Du kan ju allt!
|
|
olivetti
Hippie
|
Post by olivetti on Sept 2, 2013 6:30:29 GMT 1
yeah!
|
|
|
Post by JävelPersson on Sept 2, 2013 10:35:16 GMT 1
Gäller ju bara att veta var man ska leta
|
|