olivetti
Hippie
I'm welling up! Where's my Wellington boots?
|
Post by olivetti on Aug 27, 2013 15:40:46 GMT 1
Funktionen fungerar inte för mig. Chrome äro browsern
|
|
|
Post by JävelPersson on Aug 27, 2013 15:44:08 GMT 1
Hoppla, får kolla det!
|
|
|
Post by Einar Lindgren on Aug 27, 2013 15:45:02 GMT 1
Du menar preview av inlägg, eller? Det verkar som att man hamnar rakt i själva preview-läget.
|
|
olivetti
Hippie
|
Post by olivetti on Aug 27, 2013 15:46:16 GMT 1
Du menar preview av inlägg, eller? Det verkar som att man hamnar rakt i själva preview-läget. jo, det är nog så jag menar. dvs man skriver något o vill se hur det ser ut innan man postar
|
|
|
Post by Einar Lindgren on Aug 27, 2013 15:46:36 GMT 1
Eller är det mouse-over-tjosan som menas?
|
|
|
Post by Einar Lindgren on Aug 27, 2013 15:50:13 GMT 1
Nej, men det är WYSIWYG istället - här i alla fall, på gott och ont. Jag använder Chromium och det är exakt samma läsare som Chrome i princip.
|
|
olivetti
Hippie
|
Post by olivetti on Aug 27, 2013 16:05:23 GMT 1
Nej, men det är WYSIWYG istället - här i alla fall, på gott och ont. Jag använder Chromium och det är exakt samma läsare som Chrome i princip. jo, men om jag slänger in kod så är det ju inte vadduserärvaddufår såvida koden inte fungerar o den bara visar koden men det är ju det man vill pröva genom att trycka på knappen "preview" längst ner till vänster
|
|
|
Post by JävelPersson on Aug 28, 2013 17:52:18 GMT 1
Vad är det för kod du vill ha in? Enklare med ett exempel Det som Einar säger att du börjar i WYSIWIG när du trycker "Reply" (to be translated). Vill du skriva kod får du först gå till kodläget, BBCode, om du vill editera taggar. Sen tillbaks till Preview för att se hur det ser ut.
|
|
olivetti
Hippie
|
Post by olivetti on Aug 28, 2013 18:16:55 GMT 1
Vad är det för kod du vill ha in? Enklare med ett exempel Det som Einar säger att du börjar i WYSIWIG när du trycker "Reply" (to be translated). Vill du skriva kod får du först gå till kodläget, BBCode, om du vill editera taggar. Sen tillbaks till Preview för att se hur det ser ut. thanks! hajjar nu! var lite förvirrande då man börjar i previewläget koden jag ville testa var ju bandcamps spelare men den biten har vi ju redan betat av men som sagt nu förstår jag
|
|
|
Post by JävelPersson on Aug 28, 2013 18:28:37 GMT 1
Gôtt, då var vi på banan igen
|
|