Post by pronaltremaniv on Mar 8, 2022 15:09:57 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ FC Barcelona Official App ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ FC Barcelona Official App IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar primogems ▞▞▞
▞▞▞ FC Barcelona Official App 2022 version ▞▞▞
Appen stängs hela tiden.
FC Barcelona Official App Sport ltwl
Jag skulle vilja ha appen mycket bättre om jag kunde Chromecast-videor från den
Registreringen kan inte slutföras
Mellan
Jag använder Onefootball-appen som verkligen är den bästa appen för fotbollsresultat och nyheter, men eftersom jag är ett Barca-fan installerade jag den här appen. Men poängen och resultaten visas 5 minuter efter Onefootball-meddelande. Så i princip är det värdelöst. Skulle ge 5 stjärnor om appen är kompatibel med livestreaming av varenda ligor och cup som barca spelar.
hej, jag har ett problem med appen. First Team Standings har fastnat för förra säsongen 2019/07/20, jag hoppas att ni kommer att lösa problemet tack!
FC Barcelona Official App Sports yttl
Jag älskar den här applikationen jag får alla nyheter för Barcelona och alla resultat när det någonsin finns ett spel jag fick ett meddelande om detta är den bästa appen någonsin
Sämsta appen
Det är ett bra appråd att ladda ner, men börja visa livematch här för att göra appen mycket mer exklusiv
Bästa nyheterna, bästa appen
Jag står inför en prblm... den här appen öppnas inte på min Lenovo K3 Note. Händer detta prblm deu Android 6 uppdatering? eftersom den här appen inte öppnas efter att jag har uppdaterat Android-versionen...
Inget språkval, jag vill se det i katalanska. Fokus ligger på att köpa biljetter nu. Det går inte att anpassa aviseringar lika mycket som tidigare. Senaste versionen var bättre enligt mig.
Logga ut och logga in igen löste problemet. Ett 5-stjärnigt betyg nu från mig. Vamos Barca
Värdelöst som klubben
Trevligt det är lätt att använda och få nyheter och poäng hjälpsam app nyc utvecklare
det är en trevlig app men den är ganska långsam
Jag heter bush morgan jag är en i pgainna jag stödjer FC Barcelona
Jag får se mina favoritspelare i aktion utan annonser eller buggar. Perfekt för dig om du är ett riktigt fan
Video fortsätter att visa felmeddelande när du försöker spela upp en video i appen
Den här appen är väldigt trevlig och jag rekommenderar den för alla Barcelona-fans
برنامه خوبی نیست ، به خارجی نوشته و هیچ فایده ای نداره 😑😑😑😑😑😑😑
Appen är bra men kan inte titta på videor .. när jag spelar video så spelar den bara inte upp fcbs video .. den spelar upp något annat
Utmärkt applikation för inbitna fans som vill bli välutbildade om klubbens historia och nuvarande och framtida evenemang, älskar det absolut.
Det här är mitt klubbliv och jag älskar dem och den här appen ger all information om klubbens historia
Endless Fables: The Minotaur's Curse Sarguzasht smx
Det går inte att registrera sig och kraschar hela tiden..tack..
JAG VET ALLT OM BARCALONA
Från Indien har vi inte sittplatser, det är en onlineprodukt
griezi😊
Den här appen kraschar minst 20 gånger om dagen.
Jag försökte ansluta till barca för att fortsätta ha uppdateringen men jag gjorde det inte förrän jag laddade ner den här appen, det var verkligen imponerande
Den här appen är perfekt
Fotboll
Älskar fcb. Det finns inget sådant här lag. Fcb är en känsla det är en familj. Även om vi går igenom en dålig tid kommer vi tillbaka igen. Forca barca💓
Absolut mage
Många sidor laddas inte ens i den här appen. Nedladdning rekommenderas inte
Den kraschar och JAG KAN INTE ANVÄNDA DEN TROTS ATT JAG BETALDE SOM EN CULER FÖR BARCA TV PLUS INNEHÅLL. VÄNLIGEN, LÖS DETTA PROBLEM OCH KONTAKTA MIG VIA E-POST!
Sakarias att vara där vid lunchtid eller så för att få det gjort förresten y jag kan inte öppna dagens bilaga men om du vill gå ut och äta eller inte gå till affären för att köpa en ny och Jag tror att jag ska gå till banken för att se om du har haft en fantastisk tid på ett tag och jag tittar på kalendern för nästa vecka om jag kan få tillbaka pengarna för telefonräkningen går bra och jag ska prova det igen jag är så sent att jag precis kommit hem att jag kommer att ringa honom tillbaka till skolan i morgon bitti och det har jag
FC Barcelona Official App Sukan fdt
Jag bara njuter
Jag har tittat på videomarkering genom appen tidigare, men den slutade och kan inte längre ladda videor varje gång jag försöker, det kommer att berätta för mig "fel vid nedladdning av video" snälla fixa det.
Kan inte köpa tröjor..😢😥😩 då Indien inte finns på app.. Hoppas det kommer snart. Väntar!!!!
kunde inte registrera dig för det och logga in också