Post by orowabbemas on Feb 28, 2022 18:13:44 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds Match 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds Match 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monta merkkiä ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds Match 3 2022 version ▞▞▞
häiritseviä mainoksia, joista on vaikea päästä eroon
Tämä peli on toinen valintani kolmesta. Lopetatko pelini ennen kuin se on valmis, koska tapahtuma on ohi? Roska! Se suututtaa minua tarpeeksi poistaakseni asennuksen, jos vastaava peli oli olemassa. Rakastan peliä ja konseptia, mutta vihaan bs:tä ja keskeytyksiä. Ja Jumalan rakkaudesta, ÄLÄ SEIKKO PELIIN, JOTKA OLEN TYÖSTÄNYT PÄIVIÄ JÄLLEEN, vain koska tuo tapahtuma päättyi juuri sillä hetkellä!!! Päivitys vaaditaan... päivitykset eivät ole vaihtoehto, ja kun päivitys on saatavilla, sinun on lopetettava sovelluksen päivittäminen, ja jokainen päivitys putoaa keskelle ajastettua ilmaista peliä. En vain valita kuukauden pelin jälkeen, vaan olen pelannut tätä peliä vuosia! Hyvä peli, paska johto!
Angry Birds Match 3 ปริศนา dss
Upea peli mahtavilla ja haastavilla tasoilla!! Edelleen hämmästyttävä 1000 tason jälkeen.
Rakastan tätä peliä, tason ylittäminen ei maksa rahaa, ei paljon mainoksia. Peli on vain hauskaa, olen asentanut sen yli 2 1/2-3 vuotta nyt. Suosittelen lataamaan tämän, et tule pettymään. Siinä on minun 5☆!!!!!
Kivaa toimii ja huippuhyvä musa 😀
Ihan mukinmenevä. Siisti grafiikka ja kontrollit toimii. Tasot toistaa itseään. Muokata. Nyt päivityksen myötä tulee pelata 160 tasoa, että saa avattua seuraavan linnun... Laiskoja kodareita. Olisivat lintujen keräysvälin pidentämisen lisäänneet kerättäviä lintuja, jos halusivat väen vängällä tehdä lisää toisiaan toistavia tasoja.
Jäätyy liikaa jumiutuu näytölle eikä avaudu, kun se tekee erikoistapahtumia, jotka ovat erityisen huonoja
Rakastan pelin pelaamista..mutta ainoa asia on se, ettei se ole eri taso...sama vesiankka mutaa n liimaa d tason pitäisi olla mielenkiintoinen n uusia teemoja n uusia hahmoja.
Hyvä peli hyvä hyvä.
Olisi mukavaa, jos ei tarvitsisi kirjautua fb:hen... Googlen kirjautumisvaihtoehto olisi kiva. Muuten loistava peli ajan tappamiseen.Rakastan tätä peliä pelata useita kertoja päivässä. Päivitin eilen ja nyt mikään ei toimi. mitä ihmettä on tekeillä? miksi ihmisten pitää pilata täysin hyvä peli. vihainen käyttäjä
Aloitin tämän pelin lopettaakseni pelaamisen ja rahan kuluttamisen King's - karkkipeleihin... 😆 Tästä tuli täysi riippuvuuspeli! Minulle on jopa tullut pakkomielle pelimuistoesineiden kerääminen. Onnellisia pelaajia
Buginen ja ei päivity. Asennettu uudelleen yrittäessään korjata ja menetti kaiken edistymisen
Angry Birds Match 3 Réflexion zrng
Toivon, että pelit antaisivat meidän VOITAA asioita. Toivon, että pelit antaisivat meille palkintoja, kuten takaisin pizzeleissä, 70-luvulla.ja jotkut pelit 80-luvulla.
Annan sille ehkä enemmän pisteitä, kun olen pelannut sitä enemmän.
Edellisen päivityksen jälkeen peli on jäätynyt eikä sitä voi pelata. Olen käyttänyt paljon AIKAA ja rahaa edetäkseni pelissä, missä olen nyt. Olen järkyttynyt!!!Rakastan tätä peliä, mutta vihaan kuinka sinun täytyy rekisteröityä Facebookiin edistymisen säästämiseksi. Siirto ei edes toiminut kun sain uuden puhelimen.... 735 tasoa mennyt.
tämä peli oli ennen hauskaa, mutta nyt se vaatii rahaa päästäksesi minne tahansa.Säästin paljon kolikoita ostaakseni useita arkkuja, eikä yhdessäkään niistä ollut rajattomasti elämää!
Rakastin tätä peliä ennen... Pudonnut 4 tähdestä yhteen. Jopa nyt uudet qwestit ovat typerän kovia!! Jokainen toinen taso 800-luvulla on joko kovaa tai erittäin kovaa. On kauheaa, että sinun täytyy käyttää jalokiviä ja boostereita voittaaksesi. Mikä tahansa taso, joka on jaollinen kolmella, on mahdotonta. Kovan pitäisi olla vaikeaa - ei mahdotonta! Se EI ole enää hauskaa!!!! Todella turhauttavaa.....soita nyt vain muutaman kerran viikossa.
Cooking Max: Cooking Games Arkadne igre apgq
Tämä peli on käynnistettävä jatkuvasti uudelleen yhden tai pelien pelaamisen jälkeen. Lisäksi minulla on jo 1576 asua ja 1,5 miljoonaa lankapistettä, mutta kun avaan aarrearkkuja, saan jatkuvasti lisää lankapisteitä. Heidän väitteensä, että mitä enemmän asuja sinulla on, sitä parempia palkintoja saat, on väärä.
Mitä kaikille kolikoilleni tapahtui. Yli puolet niistä on kadonnut. Minulla oli yli 600 000 kolikkoa, nyt on vain 6000
hauska peli, hauskempaa musiikkia ja ääniä. toivon, että se olisi isompi/koko näyttö.
Päivitin juuri tämän pelin, sen jälkeen se ei lataudu. korjaa tämä!! Odotin yli viikon pelin korjaamista. Lopulta peli piti poistaa. Asensin juuri pelin uudelleen. toivottavasti ei jäädy tällä kertaa!!
Angry Birds Match 3 Quebra-cabeça vhm
Vankkaa Roviota
Arvostan pyrkimystä sisällyttää alkuperäisen pelin elementtejä tähän, mutta idk, se on jotenkin tylsää. En myöskään pidä siitä, että minun täytyy palata päävalikkoon joka kerta valitakseni seuraavan tason. Se on kuitenkin värikäs ja pirteä.
Angry Birds Match 3 पहेली xoy
Rakastan tätä peliä, tarkoitan todella addiktia!!! Nauti pelaamisesta ja rentoutumisesta😎😎😎joka päivityksen jälkeen en saa yhteyttä Facebookiin
Ihan super kiva ja helppo peli
Koukuttava.
Onhan nämä
Koukuttava peli
Älä lataa täysin addiktiivista... luultavasti täydellisin peli... vain sanon!!
hieno peli, mutta edellisen päivityksen jälkeen en ole päässyt 😪 korjaamaan
Ennen rakastin sitä, ei sen jälkeen, kun se muuttui Leaguesiksi koko ajan. Olen voittanut ja sijoittunut liigapeleihin, mutta en aina halua pelata liigassa, koska menetän sijoitusni, jos en saa tarpeeksi korkeita pisteitä, enkä aina voi uppoaa kymmeniä tunteja pelaamiseen. Haluaisin vaihtoehdon, en "laukaise lintu ja aloita liigat". Voisin harkita luokitustani uudelleen, jos se muuttuisi, mutta tällä hetkellä en yksinkertaisesti edes pelaa peliä enää.
Iha sika pro peli.eli.pro.play.
Hyväksyn, että pelin on oltava haastava, mutta joitain tasoja on käytännössä mahdotonta voittaa käyttämättä kymmeniä tallennettuja lisävoimia ja henkiä, mikä saa sinut ostamaan lisää oikealla rahalla, kun ne loppuvat nopeasti. Tämä on yleinen liiketoimintakäytäntö näissä peleissä, vaikka ne ansaitsevat rahaa pommittamalla meitä mainoksilla. Olen lopettanut pelaamisen nyt, koska turhautuminen ei ole yhtä hauskaa.Tämä olisi hieno peli, jos voisin yhdistää sen Internetiin. Jostain syystä sovellus luulee, että internetyhteyttä ei ole, vaikka minulla on täysi Wi-Fi-signaali ja voin käyttää Internetiä millä tahansa muulla sovelluksella. En voi kerätä palkintoja, jotka edellyttävät Internet-yhteyttä. Suuri pettymys.
Peli on hauskaa. Ei avaa ilmaista bonusta ilmaiseksi. Sinun on käytettävä kolikoitasi 75 % ajasta. Se ei anna sinulle lintua, jonka sinun pitäisi saada tekemästäsi liikkeestä. Pidän pelistä, mutta ne asiat ärsyttävät.
Tämä peli on hauska, mutta se jäätyy paljon ja vie elämäsi
Päivitys ei toimi...yritin päivittää peliä, mutta ei päivity, vain piirit ja piirit eivät päivity😭 rakastan peliä...mutta jos en voi pelata sitä, minun on poistettava se. ....**** Päivitys... Poistettu
Pidin pelistä aluksi, mutta sen jälkeen näkyviin tulee jatkuvasti mainos Angry Birds -pelin asentamisesta. Erittäin ärsyttävää. En ole varma, jatkanko tätä peliä.
Luulen, että suurin asia, jota vihaan, on se, että et voi valita milloin käytät "rajattomasti elämääsi". Kuusi meni juuri hukkaan, koska avasin tablettini nukkuessani tarkistaakseni jotain muuta ja peliä. oli jätetty auki,.
Pidin pelistä, mutta nyt laudat ovat lyömättömiä ilman lisävoimia, juuttuneet tasolle 142. En myöskään voi voittaa ylimääräisiä pelejä, asettaa liian kovaksi. Ehdottomasti ei peli minulle, vihaan $$:n kuluttamista tyhmään ottelupeliin.
mukava
Tasot ovat liian vaikeita päästä pitkälle pelissä. Lopetin juuri.
todella huonosti