|
Post by Skilling on Jun 20, 2015 17:04:49 GMT 1
Klipper in sista posten i tråden om iPad-versionen och så får den liksom gå över till hit också.
Jun 17, 2015 12:59:30 GMT 2 Skilling said:
Det har blivit 2015 och och man kan säga att iPad-syntarna dansade en sommar för mig, numera drar jag i princip bara igång en sådan när jag sitter framför TV:n och får någon fundering kring ljud och vill testa lite snabbt. Jag har kommit att tycka att det är en oinpirerande plattform tyvärr. Det betyder absolut inte att de inte kan vara skitbra, för de kan de. Men jag vill i alla fall påpeka att Nave numera också finns som VST, vilket jag nästan inte heller använder, även om jag egentligen vill. Jag skulle tro att VST:n kommer att användas någon gång emellanåt i mina produktioner i alla fall. Fullt fungerande utvärderingslicens som fungerar i 30 dagar (ger mig fan på att det var 90 dagar när jag reggade, måste kolla sen), sedan kostar den 149 euros. www.waldorf-music.info/en/nave-pluginDrömmer om en Nave i hårdvara och Waldorf har faktiskt börjat göra den fantastiska oscillatorn i eurorack, så man vet aldrig. www.waldorf-music.info/en/nw1-overview
|
|