|
Post by kroffe on Nov 21, 2013 23:08:17 GMT 1
Vad tycker man om att Teenage Engineering återupplivar den klassiska Carlsson-högtalaren i miniversion? www.teenageengineering.com/products/od-11/Designen från orginal-Carlsson är i alla fall så futuristisk att den passar som hand i handske för Jens & co hos Teenage...gillar!
|
|
|
Post by Skilling on Nov 21, 2013 23:11:21 GMT 1
Wow!
|
|
|
Post by Skilling on Nov 21, 2013 23:12:37 GMT 1
Men priset.... Nja.
|
|
|
Post by Skilling on Nov 21, 2013 23:18:07 GMT 1
Och miniversion... Är det jag som är helt ur synk med tiden som inte fattar varför allt ska vara smurf? Carlssonhögtalarna gjordes ett tag i min uppväxtort: Skillingaryd. De gör fortfarande högtalare under namnet Larsen. Larsenhifi.com
|
|
|
Post by kroffe on Nov 21, 2013 23:21:31 GMT 1
|
|
|
Post by kroffe on Nov 21, 2013 23:23:13 GMT 1
Och miniversion... Är det jag som är helt ur synk med tiden som inte fattar varför allt ska vara smurf? Carlssonhögtalarna gjordes ett tag i min uppväxtort: Skillingaryd. De gör fortfarande högtalare under namnet Larsen. Larsenhifi.com Men doh vad fula de dom gjorde nu var...? www.larsenhifi.com/sv/larsen8.htm
|
|
|
Post by Skilling on Nov 21, 2013 23:29:38 GMT 1
Och miniversion... Är det jag som är helt ur synk med tiden som inte fattar varför allt ska vara smurf? Carlssonhögtalarna gjordes ett tag i min uppväxtort: Skillingaryd. De gör fortfarande högtalare under namnet Larsen. Larsenhifi.com Men doh vad fula de dom gjorde nu var...? www.larsenhifi.com/sv/larsen8.htmModellen som heter "4" är iofs ganska så snygga, men annars håller jag med dig. Jag nämnde det mest för att det faktum att familjen Larsen gjorde Carlssonhögtalarna nästan är det jag är mest stolt över när det gäller min uppväxtort.
|
|