olivetti
Hippie
I'm welling up! Where's my Wellington boots?
|
Post by olivetti on Oct 18, 2013 19:29:48 GMT 1
Hej o hå! Var hittar jag inställningar för dylikt? Blir lite konfys då jag får epost om uppdateringar på forumet med hänvisning till relevant tråd, men då jag går till tråden så har inget nytt hänt. Dock har jag varit inne för ngn timme sen då det fanns nytt, så det verkar som "notifications" släpar efter. Bör väl finnas någon inställning för hur ofta man vill ha mail om detta, eller? Har kollat i profilen men hittar inget som verkar passa.
|
|
|
Post by JävelPersson on Oct 20, 2013 19:31:46 GMT 1
Välj profil -> [edit profile] och fliken "notifications"
Där kan du välja hur olika uppdateringar ska meddelas.
|
|
olivetti
Hippie
I'm welling up! Where's my Wellington boots?
|
Post by olivetti on Oct 20, 2013 19:49:18 GMT 1
Välj profil -> [edit profile] och fliken "notifications" Där kan du välja hur olika uppdateringar ska meddelas. Tack! Upplägget var lite skumt, tycker jag, för om man klickar på profil, så hittar man ju fliken "notifications" som inte har någon inställningsmöjlighet, det var där jag titta första gången. Där finns ju bara en historik över aktiviteter där jag på något sätt är inblandad. Man måste alltså klicka på edit profile för o hitta rätta fliken för notifications, lite skumt! Förvirrande o ha två flikar med samma namn. Men det jag far efter finns inte, uppdatering av trådar skickas bara en gång per dygn.
|
|
|
Post by JävelPersson on Oct 21, 2013 21:07:10 GMT 1
Ja, lite otydligt med edit-knappen och samma flikar...
Tror inte det finns någon inställning om hur ofta maliskornas dessvärre.
|
|